Maanantaina se alkoi, noin kello 14. Nopeustesti antoi netin nopeudeksi ~150kbit/sec, eli hädin tuskin surffailu onnistui. Tätä kesti siihen asti kunnes aloin nukkumaan, eli noin kello 0100. Tiistaiaamuna vauhti oli taas normaali, kunnes tiistai-iltana noin kello 1900 vauhti tippui nopeustestin mukaan noin ~80kbit/sec. Tämä tilanne on päällä vieläkin.
Softa koneessa ilmoittaa että verkko on HSDPA, mutta bitti ei vain kulje. Laitteessa vika ei ole, Saunalahden SIMillä toimii niinkuin pitääkin. Vikapalveluun en soita ennen kuin teette siitä ilmaisen, mutta jotain vikaahan tässä nyt on oltava! Tämä siis Kuopiossa.
Mikä vaivaa 3G:tä?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.