Skip to main content

Mikä virhe

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 9 katselukertaa

Sähköpostissani on usein tilanne, että saan ilmoituksen:"Vastaanotto raportoi virheen (0x800ccc0F) palvelinyhteys keskeytettiin. Mikä tämän aiheuttaa?

1 kommentti

  • October 17, 2013

Hei renzo!

Kiitos viestistäsi.

Googlettamalla saamasi virheilmoitus 0x800ccc0F löytyi seuraava Microsoftin internetsivu:

http://support.microsoft.com/kb/813514/fi



Kyseiseltä sivulta löytyy tarkempia tietoja ongelmasta. Mikäli sivulta ei löydy ratkaisua ongelmaan, pyytäisin sinua ottamaan yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30.

Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä Telia Helpin tukipalvelun numeroon 0600 10100 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-1630. Helpin asiantuntijat palvelevat esim. laitteisiin, ohjelmistoihin ja sähköpostiongelmiin liittyvissä asioissa. Helpin löydät myös osoitteesta

https://www.telia.fi/helppi

.


Ystävällisin terveisin

Tapani V