Mikähä tällä kertaa vikana!
Ollut sonera kotitv palvelu käytössä kohta vajaan vuoden, kaikki mennyt hyvin suuremman osan ajasta, mutta viikko sitten digiboksi kaatui ja ei avannut ku 34% siihen aina jumitti, nyt tänään latasi auki ja olin innoissani että sonera korjannu viimein vikansa, mutta ei!!! Aukeaa kotitv valikkoon mutta kanavat ei näy yksikään niistä, eli voisitteko siellä soneralle tehdä asiasta jotain, ku vit***** maksaa tyhjästä-.- Ja sitten piti tulla uusi reitintinkin teiltä sain yli kuukausi sitten viestin että lähetätte uuden, mutta sitäkää ole näkynyt, näinkö kohteletta maksavia asiakkaita?!?!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.