Skip to main content

Mikähä tällä kertaa vikana!

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ollut sonera kotitv palvelu käytössä kohta vajaan vuoden, kaikki mennyt hyvin suuremman osan ajasta, mutta viikko sitten digiboksi kaatui ja ei avannut ku 34% siihen aina jumitti, nyt tänään latasi auki ja olin innoissani että sonera korjannu viimein vikansa, mutta ei!!! Aukeaa kotitv valikkoon mutta kanavat ei näy yksikään niistä, eli voisitteko siellä soneralle tehdä asiasta jotain, ku vit***** maksaa tyhjästä-.- Ja sitten piti tulla uusi reitintinkin teiltä sain yli kuukausi sitten viestin että lähetätte uuden, mutta sitäkää ole näkynyt, näinkö kohteletta maksavia asiakkaita?!?!

3 kommenttia

  • October 26, 2011
Jos tää homma alkaa olla ongelmia täynnä, on mietittävä muita vaihtoehtoja. Alkaa näyttää siltä, että on ongelma ongelman päällä.
Ja vikapalvelussa olisi mukava jutella ihmisen eikä koneen kanssa, joka antaa vastausvaihtoehdot ja menee ymmälleen jos satuin yskäisemään - en saanut selvää. Sonera voisi pitää ihmisiä palkkalistoillaan. He ketä siellä on, ovat kyllä avuliaita.

  • October 26, 2011
Näinhän se on. Oisin lähteny kävelee koko firmasta jo aikoja sitten jos tälle alueelle saisi muilta operaattoreilta kiinteää laajakaistaa, mutta kun ei saa nii pakko tässä p******a pysyä. Ja naurattaa nämä sonera ohjeet, vika palveluu jätin viime viikolla pyynnön niin tänään tuli tekstiviesti ota digiboxi virtajohto irti ja kytke uudelleen, sitähän en varmaa olekkaa jo useita kertoja koittanut...

  • October 27, 2011
PAIVIR: Tietoihisi on kirjattu, ettet ole vastaanottanut meiltä toimitettua reititintä ja se on palautunut meille takaisin. Laite on postitettu sinulle alunperin syyskuun alussa ja olisi pitänyt ottaa käyttöön 15.9.2011. Olemme yrittäneet lokakuun alussa tavoittaa sinua palautuneen laitteen vuoksi ja pyytäneet, että olisit yhteydessä asiakaspalveluumme. Ottaisitko siis nyt yhteyttä p. 0200 17000, niin voisimme toimittaa sinulle reitittimen uudelleen. KotiTV-palvelu toimisi varmasti paremmin kuin laitteet olisi ajantasalla.

boukat47: Välitin palautteesi eteenpäin vikapalvelumme tavoitettavuudesta.