miksen saa valokuituu jotku täälä saa asun keskustassa ihme
asun torniossa asun aivan ydinkeskustassa ja jotku torniolaiset saa jo valokuidun ja minä en vielä miksi minä en saa asun aivan tornion keskustassa lähellä liniautoasemaa ja matkahuoltoa miksen siis minä saa ******** ** osoite pitäisi tännekkin se saaha jos jonnekkin torniossa saa samalla kun soitin ja kysyin miten toimin vikatilanteissa ja kuulin että kannattaa soittaa jos päivän vika kestää niin sanottiin että ne varmaan kesällä asentaa lisää nuita valokuituja tornioo niin tuleeko kesäkuu-elokuu aikana mullekki valokuitu vai meneekö siinä vuoteen 2014-2015 elokuuhun
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.