Skip to main content
Asiakaspalveluun otetaan siis näin yhteyttä kirjallisesti?

Minulla oli puhelinaika 14.8.2014 klo 16:15, josta olin saanut muistutustekstiviestin 9.8. ilmoittamaani numeroon.

Klo 16 aloitin puhelimella internetin selaamisen varmistaakseni, etten missaisi puhelua esim jos olisin vaikka unohtanut puhelimen äänettömälle. Klo 16:30 laitoin puhelimen pois.

Miten tätä asiaa pitäisi lähteä selvittämään ja hoitamaan? Kiitos!
Heipä vaan Northburns!

Soneralla on ollut vaikeuksia pitää kiinni näistä sovituista puhelin ajoista. Saat sillä tavalla vain ja ainoastaan hidasta (ja huonoa) palvelua. Suosittelenkin vahvasti, että hoidat asiasi joko tämän foorumin kautta tai sitten Soneran Facebook sivujen kautta.

Soneran Foorumilla Soneran työntekijät ainakin aktiivisesti pyörivät ja kokemuksella haluan vakuuttaa, että asiat myös tulevat hoidettua, sekä oikeasti toimivat!

Eli siis, asiakasnumero (tai sen puuttuessa puhelinnumero) profiilin tietoihin ja sitä kautta saat nopeaa ja hyvää palvelua tämän foorumin kautta.
Hei Northburns!

Soittoajat toki hoidetaan. Veikkaan, että nyt on sattunut tekninen häiriö tai jotain muuta yllättävää, mikä on estänyt soiton. Ymmärrän harmituksesi.

Oletko jo saanut asian hoidettua jotain muuta kautta?

Nasse93 ehdottikin jo asiakasnumeron lisäämistä profiiliin. Se näkyy vain meille Soneralaisille ja voimme sitten auttaa sinua täällä palstalla. 🙂

Vastaa