Skip to main content
Niissäkin tapauksissa joissa vika ei ole hänen, vaan palveluntarjoajan?

ILMAINEN PALVELUNUMERO TAKAISIN - JA HETI !!!
Soneran Omien Sivujen kautta voi lähettää Soneran asiakaspalveluun palvelupyynnön tai Soneran Vikapalveluun vikailmoituksen.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Kyllähän tuon palvelunumeron veloituksen ymmärtää sillä on olemassa ilmainenkin tapa. Ja tietääkseni numero on 24h?..
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Soneran Omien Sivujen kautta voi lähettää Soneran asiakaspalveluun palvelupyynnön tai Soneran Vikapalveluun vikailmoituksen.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu



Vielä kun tuon oppisi miten ilmoitetaan interenetitse siitä ettei internetyhteys toimi?
MarJu kirjoitti:

Vielä kun tuon oppisi miten ilmoitetaan interenetitse siitä ettei internetyhteys toimi?


Tilanteissa joissa Internet -yhteys on kokonaan poikki, eikä nettiin pääse muualta käsin, vikailmoituksen voi tehdä vain vikapalvelumme numeron kautta puhelimitse. Vikapalvelun numeron vianrajausautomaatin kautta, Laajakaista -liittymän vikailmoituksen voi kuitenkin jättää nopeasti ilman pitkää jonotusta.

Jos nettiin pääsee muualta tai häiriö ei estä kokonaan Internetin toimintaa, vikailmoituksen voi jättää myös Omien Sivujen kautta. Laajakaistan vikailmoituslomake löytyy heti Omien Sivujen -etusivulta, kun olet ensin kirjautunut sivuille tunnuksillasi.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Eli yhtä kaikki: Asiakas maksaa jopa ilmoittaessaan soneralle heidän virheistään. Eikä politiikkaanne kuulema kuulu näiden "turhien" puheluiden hyvittäminen. Lisäksi tulisi HETI ilmoittaa kun esimerkiksi linja on poikki - koska se huomioidaan vasta siinä vaiheessa kun siitä ilmoitus tehdään.


- vaikeata on -
Yksittäisen kuluttaja-laajakaistaliittymän vika ei tule Soneran tietoon ellei liittymän käyttäjä siitä ilmoita.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa