Morjentes!
Pistin oma sivujen kautta kysymyksen asiakas palautteeseen ja en ole saanut mitään vastausta, vaikka mainitiin kyselyn lopussa että saman tai viimesitään seuraavan vuorokauden aikana vastataan kysymykseen. Tosin en laittanut omaa sähköpostia siihen koska oletin että jos tiedusteluun vaatii että kirjaudut omasivulle siihen automaattisesti liitetään asiakaan tiedot. Onko se syy miksi en ole saanut vastausta? Mun tiedustelusta on jo 5 päivää, eikä mikäänlaista tietoa/vastausta ole tullut. Sillon kun tein kyselyn sain Kiitoksen "kuittauksen" että kysymykseen vastataan kuten aikaisemmin jo sanoin. Missä mättää? Oliko arka Kysymys VAI? Hukkuiko se siksi bitti avaruuteen!?
Terveisin ::::::
Miksi asiakaspalvelu ei vastaa?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.