Morjentes!
Pistin oma sivujen kautta kysymyksen asiakas palautteeseen ja en ole saanut mitään vastausta, vaikka mainitiin kyselyn lopussa että saman tai viimesitään seuraavan vuorokauden aikana vastataan kysymykseen. Tosin en laittanut omaa sähköpostia siihen koska oletin että jos tiedusteluun vaatii että kirjaudut omasivulle siihen automaattisesti liitetään asiakaan tiedot. Onko se syy miksi en ole saanut vastausta? Mun tiedustelusta on jo 5 päivää, eikä mikäänlaista tietoa/vastausta ole tullut. Sillon kun tein kyselyn sain Kiitoksen "kuittauksen" että kysymykseen vastataan kuten aikaisemmin jo sanoin. Missä mättää? Oliko arka Kysymys VAI? Hukkuiko se siksi bitti avaruuteen!?
Terveisin ::::::
Sivu 1 / 1
Kaikki Omien Sivujen kautta lähetetyt viestit käsitellään ja niihin vastataan, riippumatta siitä mitä asiasi on koskenut. Ensisijaisesti asiakasneuvojamme yrittää tavoittaa viestin lähettäjää puhelimitse mutta jos puhelinnumero puuttuu tiedoista, siirtyy viesti kirjallisen asiakaspalvelun käsiteltäväksi.
Jos et ole vieläkään saanut vastausta viestiisi, kannattaa tehdä uusi palvelupyyntö ja lisätä viestiin myös sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jos et ole vieläkään saanut vastausta viestiisi, kannattaa tehdä uusi palvelupyyntö ja lisätä viestiin myös sähköpostiosoite sekä matkapuhelinnumero.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Siis jumalauta!!
Mitä vitun toimintaa teillä soneralla oikeen on?? Luuletteko ettei ihmisiä ala vituttaan roikkua linjoilla odottelemassa että asiakaspalvelu viitsii vastata? Soitin teidän "robottiin" 19.15 joka asiani "ymmärrettyään" ohjasi minut matkapuhelin puolelle. Sieltä ystävällinen asiakaspalvelija siirsi minut odottelemaan laajakaista puolelle tyrkytettyään ensin minulle soneran liittymää, jota en todellakaan IKINÄ ota tämän nykyisen laajakaista/kotitv liittymän avaamisen ja teknisien ongelmien takia!!! No kukaanhan ei tietenkään ilmoittanut minulle että asiakaspalvelu menee kiinni klo 20 joten odottelin kiltisti linjoilla kuunnellen samaa teostomaksu nolla paskaa puoli yhteentoista (ja kukaanhan ei tietenkään vastannut)!! Nyt vittu jos joudun maksamaan sentinkin odotteluajasta jollekkin operaattorille tulen linjoja pitkin kuluttajaasiamiehen kanssa ja ripustan teidät munista tai sarjoista soneran korkeimpaan mastoon roikkumaan. Vittu, olen tapellut tän vitun liittymän ja kotitv:n kanssa kuukauden ja jäänyt urholta näkemättä mm. viallisen digiboxin takia sm-liigan play offien ratkasumatsit. Vittu saatte maksaa sit mun urhonikin perkele!! Eikö teitä siellä hävetä yhtään jotka asioihin pystyy jollakin tavoin vaikuttamaan, vei eikö kiinnosta. Lupaan että mastossa roikkuessa alkaa pikkuhiljaa kiinnostamaan. Tää on todella väärin mainostettua paskaa koko kotitv ja teidän 24 meganen (14mb) laajakaista. Kaatuispa koko perkeleen Sonera!! Kukaan ei jää kaipaamaan!!!
Mitä vitun toimintaa teillä soneralla oikeen on?? Luuletteko ettei ihmisiä ala vituttaan roikkua linjoilla odottelemassa että asiakaspalvelu viitsii vastata? Soitin teidän "robottiin" 19.15 joka asiani "ymmärrettyään" ohjasi minut matkapuhelin puolelle. Sieltä ystävällinen asiakaspalvelija siirsi minut odottelemaan laajakaista puolelle tyrkytettyään ensin minulle soneran liittymää, jota en todellakaan IKINÄ ota tämän nykyisen laajakaista/kotitv liittymän avaamisen ja teknisien ongelmien takia!!! No kukaanhan ei tietenkään ilmoittanut minulle että asiakaspalvelu menee kiinni klo 20 joten odottelin kiltisti linjoilla kuunnellen samaa teostomaksu nolla paskaa puoli yhteentoista (ja kukaanhan ei tietenkään vastannut)!! Nyt vittu jos joudun maksamaan sentinkin odotteluajasta jollekkin operaattorille tulen linjoja pitkin kuluttajaasiamiehen kanssa ja ripustan teidät munista tai sarjoista soneran korkeimpaan mastoon roikkumaan. Vittu, olen tapellut tän vitun liittymän ja kotitv:n kanssa kuukauden ja jäänyt urholta näkemättä mm. viallisen digiboxin takia sm-liigan play offien ratkasumatsit. Vittu saatte maksaa sit mun urhonikin perkele!! Eikö teitä siellä hävetä yhtään jotka asioihin pystyy jollakin tavoin vaikuttamaan, vei eikö kiinnosta. Lupaan että mastossa roikkuessa alkaa pikkuhiljaa kiinnostamaan. Tää on todella väärin mainostettua paskaa koko kotitv ja teidän 24 meganen (14mb) laajakaista. Kaatuispa koko perkeleen Sonera!! Kukaan ei jää kaipaamaan!!!
Kiitos antamastasi palautteesta.
Pahoittelemme, kun olit joutunut jonottamaan niin pitkän aikaa asiakaspalveluumme. Asiakas- ja vikapalvelumme ovat avoinna arkipäivisin klo 8 - 20 ja lauantaisin klo 9 - 16.30. Palvelunumeroissamme ei vastaanoteta puheluita palveluajan ulkopuolella.
Vikapalvelumme 0206 90101 (pvm/mpm) vianrajausautomaatin kautta Sonera Laajakaista -liittymistä on kuitenkin mahdollista jättää vikailmoitus vuorokauden ympäri, vaikka varsinainen vikapalvelumme ei olisikaan enää avoinna.
Normaalisti, kun asiakas soittaa palvelunumeroihimme palveluajan päättymisen läheisyydessä, numerossamme kerrotaan, että palvelumme on sulkeutumassa ja palvelussa ei enää palvella aukioloajan jälkeen. On mahdollista, että kertomassasi tapauksessa tämä tiedote ei ollut kuulunut sinulle, koska puhelu oli yhdistetty sisäisenä siirtona eri asiakaspalvelutaholta toiselle.
Jos liittymääsi koskeva asia on vielä ajankohtainen, voit välittää asiasta meille yhteydenottopyynnön myös Omien Sivujemme kautta. Kun kirjaudut ensin Omille Sivuille, pääset käyttämään Omien Sivujen vasemmasta alareunasta löytyviä Laajakaistan vikailmoitus ja Lähetä viesti asiakaspalveluumme -lomakkeita.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Pahoittelemme, kun olit joutunut jonottamaan niin pitkän aikaa asiakaspalveluumme. Asiakas- ja vikapalvelumme ovat avoinna arkipäivisin klo 8 - 20 ja lauantaisin klo 9 - 16.30. Palvelunumeroissamme ei vastaanoteta puheluita palveluajan ulkopuolella.
Vikapalvelumme 0206 90101 (pvm/mpm) vianrajausautomaatin kautta Sonera Laajakaista -liittymistä on kuitenkin mahdollista jättää vikailmoitus vuorokauden ympäri, vaikka varsinainen vikapalvelumme ei olisikaan enää avoinna.
Normaalisti, kun asiakas soittaa palvelunumeroihimme palveluajan päättymisen läheisyydessä, numerossamme kerrotaan, että palvelumme on sulkeutumassa ja palvelussa ei enää palvella aukioloajan jälkeen. On mahdollista, että kertomassasi tapauksessa tämä tiedote ei ollut kuulunut sinulle, koska puhelu oli yhdistetty sisäisenä siirtona eri asiakaspalvelutaholta toiselle.
Jos liittymääsi koskeva asia on vielä ajankohtainen, voit välittää asiasta meille yhteydenottopyynnön myös Omien Sivujemme kautta. Kun kirjaudut ensin Omille Sivuille, pääset käyttämään Omien Sivujen vasemmasta alareunasta löytyviä Laajakaistan vikailmoitus ja Lähetä viesti asiakaspalveluumme -lomakkeita.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sama ongelma mullakin, kohta läöhtee Soneran liittymä kuikkaan.
40min jonotin laajakaistaasiasta et selviäis et saanko muutettua nykyisen 24/1 megasen yhteyteni määräaikaiseksi ja samalla saaden nettitikun nopsana?
nykyisin maksan liittymästäni 55€/kk ja muutoksen jälkeen maksaisin 39.90€ ja samalla kannettavaani saisin nettitikun tosiaankin ilman lisäkustannuksia. Säästö olisi mieleinen. mut mut ylläri pylläri joo, piupaupaukkaa, jänis mettässä laukkaa.
Eli suomeksi jätä yhteyden pyyntö niin vastaamme jo jopa neljän päivän kuluttua, tosin tarjous on jo silloin ummessa tai varaa aika, jolloin sekin muutaman päivän päästä tuurilla joo.
Ottakaa nyt perhana vie yhteyttä, menee kohta taas totaalisesti hermot tän soneran palvelun kanssa, ei oo ikinä toiminu eikä juuri huonommin toteutettua taida löytyä päältä maan.
Tilasin jo saunalahden nettitikun maksiminopeudella ja rajattomalla datalla hintaan 13.90/kk ja jos toimii niin kuin luvataan niin irtisanon soneran adsl:n samantien, en jaksa enää leikkiä teidän kanssanne!!!
40min jonotin laajakaistaasiasta et selviäis et saanko muutettua nykyisen 24/1 megasen yhteyteni määräaikaiseksi ja samalla saaden nettitikun nopsana?
nykyisin maksan liittymästäni 55€/kk ja muutoksen jälkeen maksaisin 39.90€ ja samalla kannettavaani saisin nettitikun tosiaankin ilman lisäkustannuksia. Säästö olisi mieleinen. mut mut ylläri pylläri joo, piupaupaukkaa, jänis mettässä laukkaa.
Eli suomeksi jätä yhteyden pyyntö niin vastaamme jo jopa neljän päivän kuluttua, tosin tarjous on jo silloin ummessa tai varaa aika, jolloin sekin muutaman päivän päästä tuurilla joo.
Ottakaa nyt perhana vie yhteyttä, menee kohta taas totaalisesti hermot tän soneran palvelun kanssa, ei oo ikinä toiminu eikä juuri huonommin toteutettua taida löytyä päältä maan.
Tilasin jo saunalahden nettitikun maksiminopeudella ja rajattomalla datalla hintaan 13.90/kk ja jos toimii niin kuin luvataan niin irtisanon soneran adsl:n samantien, en jaksa enää leikkiä teidän kanssanne!!!
Vastaahan se, mutta yleisesti on jo pari kertaa puhelinpalvelussa laskutusasia teilattu täysin ja alettu kauppaamaan jotain muuta kytkysopimuksella. Asiallista?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.