Moi, puhelin löytänyt Orange operattorin. Kun yritän soittaa vastaajaan, tulee vaan tuut tuut tuut ja ilmoitus että numero ei vastaa.... Vaimon liittymä (elisa) pelittää hienosti.... Tekstiviestit toimii ja voin vastaanottaa puheluita, mutta en voi soittaa niitä.
Mika
Miksi E6-00 toimi Fuerteventurassa (tai liittymä)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.