Onkos laskutuksessa jotakin häikkää kun viimeisimmän laskun päiväys syyskuun lopulla (elokuun lasku), ja sekin tuli e-laskuna vasta päivää vai kahta ennen alkuperäistä eräpäivää. Maksettu e-laskussa olleen eräpäivän mukaan.
Syyskuun laskua ei ole näkynyt(Ei ole edes laskuarkistossa). Lokakuun alkupuolella muuttunut sopimus määräaikaiseksi, joten ei tuon nyt kaiketi olisi pitänyt vielä syyskuun laskuun vaikuttaa.
Miksi ei tule laskuja
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.