Skip to main content
Tein vikailmoituksen tiistaina 7.9.,kun laajakaistani lopetti toimimasta. Modeemi tarkistettiin ja siinä ei ollut mitään vikaa. Soneralta tuli viesti samana päivänä,että asia on siirretty asentajalle ja kun vika on korjattu,ilmoitetaan asiasta minulle: Viestissä luki myös,että jos vika on poistunut ilmoitattehan 0206-90101. Vika poistui keskiviikkona 8.9.,mutta mitään ilmoitusta asentajan käynnistä tai muutenkaan ei koskaan ole tullut! Olen yrittänyt soittaa edelliseen numeroon,mutta siellä saa 10 minuutin konepuhelun ja asia on edelleen kesken! Asiakaspalveluun ei pääse puhelimella läpi!
Ilmeisesti vikailmoituksen vastaanottaneelta henkilöltä on unohtunut ilmoittaa sinulle työn valmistumisesta. Vikailmoitus pitäisi aina kuitata asiakkaalle joka ilmoituksen on jättänyt.

ADSL-liittymäsi yhteyden reitille on uusittu kaapelia 8.9.2010 eli seuraavana päivä siitä kun vikailmoitus oli vastaanotettu.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta 🙂

Vastaa