Eikös Teidän Sivunne Mukaan Tuo Kuulu Pakettiin Ilmaisena Mutta Ei Vaan Näy Miksi ??
Sivu 1 / 1
Sama tilanne täällä. Olet pistänyt viestiä viime viikolla myös asiakaspalveluun, mutta vastausta ei ole kuulunut. Tulkintani on että tilausprosessi sakkaa Spotify Premium ja Discoveryn kohdalla. Eiköhän tämänkin saa kun jaksaa valittaa ja odottaa...
Jos halus discoveryt, piti suostua johonkin "sonera saa lähettää mainospostia sähköpostiisi" tyyliseen juttuun.
En tiedä missä näin lukee, mutta kun soitin asiakaspalveluun, niin sanovatte.
En tiedä missä näin lukee, mutta kun soitin asiakaspalveluun, niin sanovatte.
Ei näy Discovery, ei ... viime viikolla laitoin itsekin viestiä, ei mitään vastausta, edes tyyliin "olemme vastaanottaneet vikailmoituksenne..."
Sinänsä, Spotify toimii ja tunnukset tuli ennen tilausvahvistusta
Sinänsä, Spotify toimii ja tunnukset tuli ennen tilausvahvistusta
Hei, Discovery-kanavapaketti tuli Koti TV-tarjoukseen mukaan vasta elokuun lopussa. Ne joilla ei Discoverya näy, ovat mahdollisesti tilanneet Koti TV:n kun tarjoukseen kuului: Urhotv Total, MTV3 ja Disney, sekä Spotify 3kk 0€. Discoverysta kiinnostuneiden kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme 0200-17000 (mpm/pvm).
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä ruuhkaa. Vastausaika on yli viikko.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä ruuhkaa. Vastausaika on yli viikko.
T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.