Skip to main content

Miksi jotkut huutavat???

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hiukan nettikäyttäytymisestä noin yleisesti.
Suuret kirjaimet kokonaisessa lauseessa eivät kuulu asiaan.
Emmehän me naamat vastakkainkaan huuda koko ajan keskustellessamme, emmehän.