Skip to main content

Miksi kampanjat eivät koske vanhoja asiakkaita

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minkä takia vanhat asiakkaat eivät pääse osalliseksi kampanjaeduista. Esimerkiksi eilen mennessäni katsomaan Veikkausliigan jalkapallo-ottelua RoPS - JJK sain käteeni Soneran mainoksen, että viihdepaketin ostajalle RoPS kausikortti kaupan päälle tarjousaikana 15.4-31.5. Itse olen viihdepaketin tilauksen uusinut ja tehnyt uuden kahden vuoden sopimuksen tarjousaikana, mutta ei mahdollisuutta kausikorttiin?

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • May 13, 2013
Samasta syystä kuin mikään tarjouskampanja ei kaupassakaan koske tuotteen jo ostaneita asiakkaita. Ne ovat myynninedistämiskeinoja, joiden tarkoitus on houkutella lisää uusia asiakkaita. Kohderyhmä ei ole tuotteen jo "ostaneet" asiakkaat, heidäthän on saatu koukutettua jo muutenkin.

Tosin, monet kampanjathan koskevat myös vanhoja asiakkaita esim. tehdessä muutoksen liittymään ja/tai ottaessa määräaikaisen sopimuksen, mutta jos olet jo tilauksesi tehnyt ja sitoutunut niin takautuvasti tarjouksia ei enää tyypillisesti saa.

  • May 13, 2013
Hei painija!

Näinhän se menee, että tarjoukset vaihtelevat ja osa on uusille, osa vanhoille ja osa ihan kaikille asiakkaille. Tylsä juttu, että tämä kyseinen tarjous ei ole käytettävissäsi, mutta tokihan meiltä löytyy esim. maksuttomia kanavapaketti maistiaisia jne. joita voit halutessasi hyödyntää. Näitä kannattaa aika ajoin kysellä esim. maksuttomasta Myyntipalvelunumerostamme 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30).