Hei! Saimme uuden palvelureitittimen joka piti ottaa käyttöön 7.10. kun jotkut multicast päivitysten piti olla silloin valmiita.
Ensinnäkään TV ei toiminut kolmena päivänä, ei vanhalla tai uudella laatikolla. Joka päivä soitin asiakaspalveluun ja vastaukseksi sain aina suurinpiirtein "emme tiedä milloin toimii taas".
Noh, nyt TV on toiminut mainiosti (niinkuin ennenkin) mutta nettiyhteys on huomattavasti heikentynyt. Sivujen lataaminen kestää kauemmin ja välillä näyttää jäävän vain lataamaan sivua ilman että mitään tapahtuu. Kännykälläkin kun selaa niin sama homma ja tuntuu vähän väliä ilmoittavan että on "yhdistänyt uudelleen". Mitäs tässä voisi tehdä?
"Miksi korjaat, jos se ei ole rikki"
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.