Miksi langaton verkko ei toimi
Minulla on laajakaista Extrta / Ethernet yhteys valokuidulla. Eikö siinä langattoman yhteyden pitäisi toimia niin että liittää vain piuhan suoraan seinästä AirPortExtreme -laitteeseen? Vaikka teen niin, nettiin ei pääse. Mac kylläkin näyttää löytävän yhteyden, sillä sen nimi tulee AirPort-valikkoon, mutta laitteen valo vilkkuu silti keltaisa ja nettiin ei pääse. Tarvitaanko väliin vielä joku modeemi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.