Skip to main content

Miksi langaton verkko ei toimi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Minulla on laajakaista Extrta / Ethernet yhteys valokuidulla. Eikö siinä langattoman yhteyden pitäisi toimia niin että liittää vain piuhan suoraan seinästä AirPortExtreme -laitteeseen? Vaikka teen niin, nettiin ei pääse. Mac kylläkin näyttää löytävän yhteyden, sillä sen nimi tulee AirPort-valikkoon, mutta laitteen valo vilkkuu silti keltaisa ja nettiin ei pääse. Tarvitaanko väliin vielä joku modeemi?

1 kommentti

  • January 21, 2011
Kyseinen datapistoke on oltava kytkettynä huoneistojakamossa. Linkin takaa löytyvät tarkemmat ohjeet.