Skip to main content
Minulle on tullut aina lasku s-postiin. Muutin sen parisen viikkoa sitten s-postiin tulleiden Teiltä saatujen ohjeiden mukaan e-laskuksi (ilman suoraveloitusoikeutta). Laskua ei kuitenkaan ole tullut verkkopankkiin, vaikka sen sinne olen tilannut. Laskua ei myöskään ole tullut s-postiin eikä postiluukusta. Missä vika? Olen viimeksi maksanut nettilaskun viime kuussa näillä main joten laskun olisi ehdottomasti pitänyt tulla.

Voitteko ottaa minuun yhteyttä s-postilla? Asiakasnumeroni on XXXXXXXXXX.

Tiedoissamme viimeisin lasku on vielä lähetetty sähköpostilla. Kyseinen lasku on päivätty 27.6. ja suunnattu osoitteeseen sukunimi.etunimi @ gmail.com kuten aiemmatkin laskut.

Meillä on kuitenkin juuri kyseiseen laskuerään liittyen ollut tekninen ongelma sähköpostilaskujen lähettämisen kanssa, joten jos sähköpostistasi ei löydy 27.6. saapunutta viestiä, kyse lienee tästä. Voit jäädä rauhassa odottelemaan vielä ainakin viikoksi uutta sähköpostia - laskut lähetetään uudelleen ja eräpäivää siirretään niin, että asiakkaalle jää normaali vähintään 14 vuorokauden maksuaika. Pahoittelut vikatilanteen aiheuttamasta vaivasta ja ihmetyksestä!

Jos e-Lasku sopimus on nyt tehty, seuraava lasku saapunee verkkopankkiin. :)


Peruin e-laskun verkkopankissa joten laskun pitäisi edelleen tulla s-postiin. Edes teidän uudelleen lähettämänne lasku ei tullut sinne perille. Jouduin soittamaan asiakaspalveluun, ja laskun tiedot lähetettiin puhelimeeni tekstiviestillä. S-postiin laskua ei edelleenkään siis ole tullut. Haluan seuraavankin laskun s-postiini ja kaikki sitä seuraavatkin. Missä vaiheessa ensi kuun laskun pitäisi olla s-postissani ja voinko tätä kautta pyytää sitä sinne jos sitä ei ala kuulua? Asiakaspalveluun olen jo ollut yhteydessä asian johdota ja ilmoittanut s-postilaskutuksen jatkuvan edelleen.

E-laskutuksen poisto näkyy meillä ja varmistin, että seuraava lasku tulee sinulle samaan gmailin osoitteeseen kuin aiemmatkin laskut. Lasku lähtee sinulle aina loppukuusta ja erääntyy seuraavan kuun puolivälissä.

Poistin asiakasnumerosi ensimmäisestä viestistä. Lisää se omiin tietoihin, jolloin se näkyy ainoastaan Soneran asiakaspalvelulle ja voimme autaa sinua jatkossakin. :)


Hei! Uusimmassa laajakaistalaskussani on summan kohdalla 0,00 euroa. Miksiköhän näin on ja kuinka paljon minun nyt pitäisi tässä kuussa maksaa? Laskun eräpäivä on 15.11.2013

Edit Tero: poistettu nimitieto


Laitatko vielä laskunumeron niin katsotaan mikä siinä on tilanne?


Kyseessä uusin laskuni, jonka numero on xxx



 



Edit Tero: Poistettu yksilöivät tiedot


Hei!

Pitäisi päästä maksamaan tuo lasku, jonka eräpäivä on 15.11.2013 ja summaksi onkin yllättäen merkitty 0,00 euroa. Kyseessä uusin laajakaistalaskuni, jonka numero on xxx.

Haluaisin siis tietää mikä on laskun oikea summa ja kuinka paljon maksan.

Edit Tero: Poistettu yksilöivät tiedot


Tarkistin kyseisen laskun ja tosiaan summana on tuo 0e. Edellisestä laskusta on tullut ylisuoritusta, joka on kuitannut tämän 15.11. erääntyvän laskun jo maksetuksi (ylisuoritus laskusta nro xxx).

Löytyykö sinulta Sonera Tunnukset? Tunnusten alta löytyvät kaikki laskujen tiedot laskuarkistosta, niin avoimet kuin maksetut.


Siis mitään ei tarvitse maksaa?

Edit Tero: Poistettu käyttäjän nimi


Tosiaan ei tarvitse. Edellisen laskun ylisuoritus on siirtynyt uusimpaan laskuun ja kuitannut sen jo "maksetuksi".


Vastaa