Tein vaimolle oman laatikon sähköpostiini mutta se ei toimi. Teinkö jotain väärin?
Etenin ohjeiden mukaan ja salasanat ym. ovat kunnossa mutta kun yritän lähettää postia, kone herjaa ettei muka ko. sähköpostiosoitetta hyväksytä. Tehdäänkö uusi postilaatikko siis minun sähköpostiosoitteeni mukaan vai annanko uudeksi osoitteeksi esim. vaimon etuninimi.sukunimi@pp.inet.fi ?
Miksi lisäpostilaatikko ei toimi?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.