PÄIVÄÄ!
Miksi Sonera lopettaa Kolhosta laajakaistan 2 viikon varoitusajalla, meillä on nettilittymä minkä kautta perheemme on katsonut ja tallentanut ohjelmia. Tällä viikolla Soneralta tuli kirje että liittymä katkaistaan
luontoystävälliseen 3gn tieltä. Perheellämme on konsoli millä pelaamme, lapsemme säästi juuri tablettiin syntymäpäivä lahja rahansa siinä ei ole 3g mahdollisuutta. 3 G ruuhkautuu, R-kioskiltako ne elokuvat taas täytyy vuokrata. Asiakkaiden aliarviointia törkeimmässä muodossaan.
MEITÄ ON LAPSIPERHEITÄ ON TÄÄLLÄ MONTA!! KUINKA TE KEHTAATTE TOIMIA NÄIN VÄLINPITÄMÄTTÖMÄSTI???? 3g ei tee täällä mitään puhumattakaan mistään 4gstä!
TÄMÄ ASIA EI JÄÄ TÄHÄN!
Asiakasnumero lisätty............
Vastausta odotellessa!? 2 viikko menossa jo.......... Täytyy laittaa sana kiertämään Sonerasta korkeammille viranomais tahoille.
Sivu 1 / 1
Hei Loilax!
Lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin niin pääsemme sitä kautta tarkemmin selvittämään mitä tuolla alueella tapahtuu sekä tiedustelemaan miksi tällaiseen ratkaisuun on päädytty.
Lisäätkö asiakasnumerosi tuonne käyttäjätietojen profiiliin niin pääsemme sitä kautta tarkemmin selvittämään mitä tuolla alueella tapahtuu sekä tiedustelemaan miksi tällaiseen ratkaisuun on päädytty.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.