Miksi sähköpostin kirjoituksen aikana tulee useaan kertaan ilmoitus; Viesti ja liitteen on tallennettu Luonnokset kansioon.
Miksi; Uusi sähköposti sivu aukeaa pienenä näyttöön.
Miksi sähköpostiin voi liittää vain 4 liitettä. Ohjeen mukaan asetuksista ei löydy sellaista kohtaa, millä liitteiden määrää voisi lisätä.
Miksi, kun aukaiseen säköpostin ollessa avoinna jonkun www-sivun ja yrittää palata sähköpostiin, niin se on häipynyt ja täytyy käynnistää uudelleen.
Miksi-miksi-miksi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.