Miksi minun pitää maksaa Soneran tekemästä mokasta?
Sain 1204,21 € laskun, joka osottautui lopulta Soneran laiteviaksi. Sonera ei pystynyt selvittämään laskun eräpäivään mennessä mistä ylisuuri lasku johtui. Minun piti itse pyytää puheluerittely ja pyysin myös eräpäivän siirtoa, ettei viivästyskorko alkanut juosta. Nyt minua laskutetaan puheluerittelystä 9€ ja 9,99€ jokin muu maksu, jonka oletan olevan eräpäivän siirtomaksu. Kysyn miksi minun pitää maksaa ko. maksut? Omat sivuni eivät toimi, vaikka olen kirjautunut sinne pankkitunnuksilla uudelleen ja luonut uudet tunnukset, en voi hoitaa sitä kautta mitään. Asioiden hoito on kyllä todella työlästä Soneran kanssa.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.