Skip to main content

Miksi mitään kanavaa pitkin ei saa yhteyttä asiakaspalveluun

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei!

Haluaisin tiedustella, mistä tulee nuo tilastojen luvut puhelujen vastausajoista? Olen yrittänyt soittaa useana eri päivänä useaan kertaan ja aina koneääni sanoo, että jonotusaikamme on yli 30 minuuttia. Nyt sitten huomasin, että tänne sivuille voi jättää myös soittopyynnön ja klikkasin linkkiä. Tuloksena ilmoitus, ettei yhtään aikaa ole kalenterissa vapaana ja ohje soittaa asiakaspalveluun.

Työskentelen itse yrityksessä, jossa asiakaspalvelu arvostetaan korkealle. Ihmettelen suuresti, miten millään yrityksellä on varaa tällaiseen toimintaan. Ainakin tämä varmasti lisää todennäköisyyttä vaihtaa palveluntuottajaa.

Asiani olisi ollut, että minun pitäisi siirtää tyttären liittymä hänen omiin nimiinsä. Seuraavaksi taidankin irtisanoa koko liittymän (onnistuukohan ilman yhteydenottoa asiakaspalveluun?) ja tytär voi sitten valita haluamansa palveluntuottajan (voipi olla, ettei valinta kohdistu Soneraan, jos asioiminen on näin vaikeaa)

2 kommenttia

  • June 12, 2014
Hei Sunne !

Ensinnäkin pahoittelen, että et ole onnistunut meihin yhteyttä saamaan! Ajoittain puhelinpalvelussa on ruuhkaa, mutta yritämme parhaamme vastata niin pian kuin mahdollista - ja meillä on myös monta sähköistä yhteydenottokanavaa. Puhelinaikoija ei tosiaan tällä hetkellä ole varattavissa, mutta esim. palvelupyynnön voit lähettää Omien Sivujen kautta, jolloin me soitamme sinulle. Eli kirjauduttuasi sonera.fi -> Omat Sivut -> oikealla alareunassa "Palvelupyyntö".

Välitin nyt soittopyynnön asiakaspalveluun, joten me soitamme sinulle huomenissa niin saadaan asia hoidettua kuntoon!

  • June 12, 2014
Kiitos nopeasta reagoinnista. Jään odottelemaan huomista soittoa.