Hei!
Haluaisin tiedustella, mistä tulee nuo tilastojen luvut puhelujen vastausajoista? Olen yrittänyt soittaa useana eri päivänä useaan kertaan ja aina koneääni sanoo, että jonotusaikamme on yli 30 minuuttia. Nyt sitten huomasin, että tänne sivuille voi jättää myös soittopyynnön ja klikkasin linkkiä. Tuloksena ilmoitus, ettei yhtään aikaa ole kalenterissa vapaana ja ohje soittaa asiakaspalveluun.
Työskentelen itse yrityksessä, jossa asiakaspalvelu arvostetaan korkealle. Ihmettelen suuresti, miten millään yrityksellä on varaa tällaiseen toimintaan. Ainakin tämä varmasti lisää todennäköisyyttä vaihtaa palveluntuottajaa.
Asiani olisi ollut, että minun pitäisi siirtää tyttären liittymä hänen omiin nimiinsä. Seuraavaksi taidankin irtisanoa koko liittymän (onnistuukohan ilman yhteydenottoa asiakaspalveluun?) ja tytär voi sitten valita haluamansa palveluntuottajan (voipi olla, ettei valinta kohdistu Soneraan, jos asioiminen on näin vaikeaa)
Miksi mitään kanavaa pitkin ei saa yhteyttä asiakaspalveluun
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.