Skip to main content

miksi netti-palvelun kk-maksuun sisältyvä käyttöraja

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Tilasin toisen nettitiku.ja nyt tuli tekstiviesti että siellä on käyttöraja.outoa kun sai tilattujen ei lukenut etuutta sillä on rajoitettu käyttö.ja sopimuksesta myös ei lue tätä.mitä tehdä?Miksi Soneran harhauttaa asiakkaita?onko kenellekään myös sama ongelma.huawei e173 9.90 eur kk

1 kommentti

  • September 16, 2010
Hinnan 9,90 euroa/k perusteella kyseessä nimenomaan 1 Gt kuukaudessa datasiirtoa sisältävä liittymä. Mielestäni datasiirron raja tuodaan kyseisen liittymän mainonnassa selkeästi esille.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu