Skip to main content

Miksi paperilaskusta tulee euron maksu?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Miksi paperilaskusta tulee euron maksu ylimääräistä?

Kuluttajavirastohan teki päätöksen, jottei paperisena haluttavasta laskusta saa periä ylimääräistä?

1 kommentti

  • July 17, 2012
Hei nuffieldmaster,
Kuluttajavirasto on ottanut kantaa liittyen paperilaskuun, mutta mitään päätöksiä tai muutoksia kuluttajansuojalakiin ei ole tehty.