Skip to main content
Lupasin nostaa laajakaistaliittymän nopeutta, kun puhelinmyyjä sitä tivasi. Hän oli sitä mieltä, että maksan jo 2,5 euroa kuukaudessa liikaa taulukkohintoihin verrattuna. Uusi nopeusluokka nostaisi hänen kertomansa ja Soneran sivuilla olleen tarjouksen mukaan kuukausihintaa 4 euroa. Tuli lasku, ja hinta oli noussut 4,63 euroa. Miten noin voi toimia, kun (laskussa) missään ei kerrota mistä tuo ylimääräinen tulee? Olen muutenkin huomannut, että Soneralla on yksilöllinen laskutus - joka asiakkaalla oma hintansa. Omituista! Onko se oikeudenmukaista? Ellei toiminta ala järkeistyä alan etsiä muita palveluntarjoajia.

(Nopeuden nouseminenkin sujui takellellen, mutta viimein nousi vähän kumminkin. Ei kuitenkaan niinkuin olisi kuvitellut, ja nyt on tullut taas vähän alaspäin.)
Ainakin e-laskussa laskun kyllä saa auki erittelyineen verkkopankissakin. Laskut löytyvät lisäksi Omien sivujen Laskuarkistosta kirjautumalla palveluun kyseisen liittymän pääkäyttäjän tunnuksilla.

Jos laskussa on jotain huomautettavaa, kannattaa siitä kysellä tarkemmin asiakaspalvelustamme. Voit jättää heille yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa