Skip to main content

Miksi sähköposti ei saavu Poneran postilaatikkoon

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Välitän yritykseni sähköpostiosoitteeseen tulleen postin Sonera-postiini. Tämä viesti ei kuitenkaan tule perille. Lähettämäni ei ole spam- tai muukaan sellainen vaan meklariliikkeen viesti. Blokkaako Sonera jonkintyyppisiä posteja? mitä voin tehdä asian suhteen?

3 kommenttia

  • June 6, 2011
HarPa kirjoitti:
Välitän yritykseni sähköpostiosoitteeseen tulleen postin Sonera-postiini. Tämä viesti ei kuitenkaan tule perille. Lähettämäni ei ole spam- tai muukaan sellainen vaan meklariliikkeen viesti. Blokkaako Sonera jonkintyyppisiä posteja? mitä voin tehdä asian suhteen?


Tuleeko mikään tästä osoitteesta lähetetty viesti perille Soneran postilaatikkoon? Tämä kannattaa tarkistaa Webmailin kautta, eikä esim. Outlookilla. Entä tuleeko jotain vastausviestiä, että lähetetty viesti ei olisi saapunut perille?

Mitään osoitteita tai tietyntyyppisiä viestejä ei oletuksena blokata, mutta joissain tapauksissa on mahdollista että viestit voivat jäädä spam-filttereihin. Tämä on kuitenkin suhteellisen harvinaista. Näissä tapauksissa voi olla yhteydessä Vikapalveluun (0206 90101).

  • June 6, 2011
Kiitos ripeästä vastauksesta. Soitin vikanumeroon ja asia lähti heti rullaamaan. Sain tästä juuri tekstarin puhelimeeni.

Sen verran lisätiedoksi että zippaamalla alkuperäinen viesti ja muuttamalla sen nimeä toiseksi + käyttämällä uutta pohjaa viesti sain viestin juuri tulemaan webmailiin (aiemmat eivät päässeet sinne asti eikä niistä tullut työpostiinikaan mitään viestiä epäonnistumisesta). Roskapostikansioonkaan ne eivät mene; olen tarkastanut sen. Otan ensin headerit ja vasta sen jälkeen lataan viestit Outlookiin.

  • June 7, 2011
HarPa kirjoitti:
Kiitos ripeästä vastauksesta. Soitin vikanumeroon ja asia lähti heti rullaamaan. Sain tästä juuri tekstarin puhelimeeni.

Sen verran lisätiedoksi että zippaamalla alkuperäinen viesti ja muuttamalla sen nimeä toiseksi + käyttämällä uutta pohjaa viesti sain viestin juuri tulemaan webmailiin (aiemmat eivät päässeet sinne asti eikä niistä tullut työpostiinikaan mitään viestiä epäonnistumisesta). Roskapostikansioonkaan ne eivät mene; olen tarkastanut sen. Otan ensin headerit ja vasta sen jälkeen lataan viestit Outlookiin.


Hyvä kuulla että asia on saatu selvitykseen. Tuon lisätiedon perusteella voisi ajatella että viesteissä on jokin laukaissut Spam-filttereitä, jos viestipohjan muuttamisen ja pakkaamisen jälkeen viesti on mennyt perille.