väittävät viisaat että telia -sonera olisi iso yritys!
Eikä edes palaute osiota löydy tämän firman sivuilta, jos löytyy niin vielä en ole sitä löytänyt hyvin on piilotettu.
harvoin on yrityksen sivut niin käyttäjää vastaan tehty kuin edellä mainitun, voisin kuvitella että internet sivut tehdään asiakkaita varten mutta taidan olla väärässä te haluatte vain rahat ja viis veisaatte muusta!
Kun sopimus loppuu ensi vuoden alussa arvatkaas loppuuko asiakas suhde?
Kaikilla muilla löytyy selkeästi kohta jossa asiakas voi ottaa yhteyttä teillä kaikki pitää olla mahdollisimman vaikeaa.
miksi sonera kiusaa käyttäjiä???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.