Skip to main content

miksi sonera kiusaa käyttäjiä???

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

väittävät viisaat että telia -sonera olisi iso yritys!
Eikä edes palaute osiota löydy tämän firman sivuilta, jos löytyy niin vielä en ole sitä löytänyt hyvin on piilotettu.
harvoin on yrityksen sivut niin käyttäjää vastaan tehty kuin edellä mainitun, voisin kuvitella että internet sivut tehdään asiakkaita varten mutta taidan olla väärässä te haluatte vain rahat ja viis veisaatte muusta!

Kun sopimus loppuu ensi vuoden alussa arvatkaas loppuuko asiakas suhde?

Kaikilla muilla löytyy selkeästi kohta jossa asiakas voi ottaa yhteyttä teillä kaikki pitää olla mahdollisimman vaikeaa.

2 kommenttia

  • October 10, 2011
Hei pioni: Kiitos palautteestasi. Ohjaan sen sivustostamme vastaavalle taholle.
Palautetta pääset antamaan valitsemalla etusivulta Asiakastuki -> Ota yhteyttä -> Asiakaspalvelun yhteystiedot. Linkki löytyy sivun alaosasta ”Haluatko antaa yleistä palautetta Soneran tuotteista tai toiminnasta?”.

  • October 11, 2011
Miksi ei voi silti pistää osiota suoraan PALAUTE JA SINNE LISÄNÄ MINKÄ AIHEINEN PALAUTE ON????
EI PITÄISI OLLA VAIKEAA...