Ymmärtäisin tälläisen sensuurin jos siihen olisi aihetta.
Mutta kun jokainen sana on totta ja seison sanojeni takana.
Miksi että anna kirjoittaa ihmisille totuutta koti-tv:n ja Soneran asiakaspalvelun toimimattomuudesta?
Miksi en saa ohjata asiakkaita soittamaan Sonerassa sinne mistä apua saa eikä jonottamaan ns. asiakaspalveluun josta ei kuitenkaan mitään apua saa. Varsinkin kun jonottaminen on maksullista.
Miksi Sonera poistaa kirjoituksiani?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.