Minkä takia minulle tulee Sonera laajakaista laskuja vaikka mulla ei ole Soneran laajakaistaa ollut kahteen kuukauteen. Sonera on katkaissut pyynnöstäni laajakaistan 24.8. Ja laskua vain tulee vielä.
Sivu 1 / 1
Kannattaa tarkistaa laskun erittelystä, miltä ajalta lasku on muodostunut ja mistä laskulla laskutetaan.
Jos laskun tiedot eivät täsmää, voit ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Jos laskun tiedot eivät täsmää, voit ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun, puh. 0200 17000 (mpm/pvm)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.