Skip to main content
morjens.
asia on seuraavanlainen. minulla on ollut jo vuosia,kymmenen ehkä jo tämä soneran kaista.
kysymys on se jotta miks ihmeessä minun on pakko maksaa siitä vajaa 40 ekee kuussa kun muut saa tikun kahella kympillä?
ei siin saanhan mie sen tikun,senkun vaihdan mutta kun sitten on se kuuluvuus ongelma jonka kanssa en aio ruveta painimaan.
toinen onkelma on se jotta mulla on kolme konetta.2 wlanilla ja yksi sitten kiinteänä.
ja kolmas.... EN SAA MUUTA HALVEMPAA KUN SONERAN!!
missä vika? miksi näin? kenen vastuu? koen et mua pakkorahastetaan!
noh monasti täältäkin soitettu ja niin ah näppärästi tyrkytetään nopeuden nostoa ja maksan sitten vielä enemmän. eihän tässä oo mitään järkeä enää?
minä VAADIN saada halvemman kaistan.
hi

samaa olen ihmetelly
kun tarjoukset aina paljon edullesempia kun oma liittymä

pitää varmaan irtisanoa liittymä ja ottaa mokkula ja odottaa kun tulee sopiva tarjous
kun asuu semmosella alueella että ei oo vaihtoehtoja(sonera ainut)
Minulla aivan sama tilanne - tähän asti. Me olemme olleet hyviä lypsylehmiä. Minulle riittää varsinkin kun kuulin mitä naapurini teki. Hän irtisanoi liittymän, jonka seurauksena ei mennyt kuin pari pöivää ja Sonerasta otettiin yhteyttä. Kehtasivat tarjota samaa liittymää takaisin mutta puoleen hintaan! Äänestä jaloillasi!
Ajankohtaisista tarjouksista myös jo olemassa olevaan liittymään kannattaa tiedustella esim. Myyntipalvelustamme 0800 133 133 ma-pe: 08:00-20:00 ja la: 09:00-16:30.
Katja kirjoitti:
Ajankohtaisista tarjouksista myös jo olemassa olevaan liittymään kannattaa tiedustella esim. Myyntipalvelustamme 0800 133 133 ma-pe: 08:00-20:00 ja la: 09:00-16:30.


Ja tämän neuvon jälkeen on myyntipalvelu tukossa kuin asiakaspalvelukin kun porukka soittaa ja tiedustelee omiin palveluihinsa tarjouksia..
Toisaaltaan, kai myyntipalveluihin panostetaan enemmän että saadaa uusia maksavia asiakkaita, toisin kuin vanhoihin asiakkaisiin panostava asiakaspalvelu...

Vastaa