morjens.
asia on seuraavanlainen. minulla on ollut jo vuosia,kymmenen ehkä jo tämä soneran kaista.
kysymys on se jotta miks ihmeessä minun on pakko maksaa siitä vajaa 40 ekee kuussa kun muut saa tikun kahella kympillä?
ei siin saanhan mie sen tikun,senkun vaihdan mutta kun sitten on se kuuluvuus ongelma jonka kanssa en aio ruveta painimaan.
toinen onkelma on se jotta mulla on kolme konetta.2 wlanilla ja yksi sitten kiinteänä.
ja kolmas.... EN SAA MUUTA HALVEMPAA KUN SONERAN!!
missä vika? miksi näin? kenen vastuu? koen et mua pakkorahastetaan!
noh monasti täältäkin soitettu ja niin ah näppärästi tyrkytetään nopeuden nostoa ja maksan sitten vielä enemmän. eihän tässä oo mitään järkeä enää?
minä VAADIN saada halvemman kaistan.
miksi vanhaa asiakasta riistetään?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.