Skip to main content

Miksi webmailin kautta postit ei näy??

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Miksi tosiaankaan ei webmailin kautta näy ollenkaan posteja?? Uudet postit kyllä näkyy outlook expressin kautta mutta vanhoja ei kylläkään..
Tarkistin internet avustajan kautta että kaikki pitäisi olla kunnossa asetuksista....
-sammy-

ps:vaikka outlookin kautta laitan,että lähetä ja vastaanota kaikki niin posteja ei tule..

1 kommentti

  • August 1, 2011
Hei, ikävä kuulla ongelmastasi. Löydät Outlook Express -vikatilanteisiin apuja täältä. Yleisiin sähköpostin ongelmiin löydät ohjeita ja vinkkejä täältä.