Skip to main content

Millä perusteella liittymä on ulkomailla?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Olen taatusti asunut Suomessa ja maksan laajakaistaliittymästä Soneralle. Kuitenkin kun yritän katsoa netin kautta YLE-Areenan ohjelmia saan vastaukseksi useissa kohteissä, että ohjelma voidaan katsella vain Suomessa. Miksi laajakaistaliittymäni tulkitaan olevan ulkomailla? Olen yrittänyt saada asiaan korjausta sekä Yle:stä, että Soneralta, mutta ongelmani ei tunnu kiinnostavan kumpaakaan. Syyttelevät vain toinen toisiaan. Minulla suomalaisena on oikeus näiden ohjelmien katseluun. Pitääkö vaihtaa liittymän toimittajaa? Se on seuraava ratkaisuni.

Todella närkästynyt asiasta. Missä tämän liittymän asiakaspalvelu oikein on?

1 kommentti

  • March 1, 2011
Toivoton: Voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), sen perusteella näemme enemmän tietoja liittymästäsi ja pystymme mahdollisesti vastaamaan tarkemmin asiaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Oletko jo tehnyt nämä toimenpiteet, mitkä löytyvät Yle Areenan ohjeista kohdasta "Käytän YLE Areenaa Suomessa. Palvelu väittää minun olevan ulkomailla ja estää ohjelmien katselua ja kuuntelua. Miksi?".

http://areena.yle.fi/info/136