Olen taatusti asunut Suomessa ja maksan laajakaistaliittymästä Soneralle. Kuitenkin kun yritän katsoa netin kautta YLE-Areenan ohjelmia saan vastaukseksi useissa kohteissä, että ohjelma voidaan katsella vain Suomessa. Miksi laajakaistaliittymäni tulkitaan olevan ulkomailla? Olen yrittänyt saada asiaan korjausta sekä Yle:stä, että Soneralta, mutta ongelmani ei tunnu kiinnostavan kumpaakaan. Syyttelevät vain toinen toisiaan. Minulla suomalaisena on oikeus näiden ohjelmien katseluun. Pitääkö vaihtaa liittymän toimittajaa? Se on seuraava ratkaisuni.
Todella närkästynyt asiasta. Missä tämän liittymän asiakaspalvelu oikein on?
Millä perusteella liittymä on ulkomailla?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.