Hei!
Mokkulasopimukseni päättyy 20.11, ja haluan vaihtaa netin nopeampaan.
Minulla on Acer aspire 5315-kannettava, jossa on sisäinen 802.11B/g wlan-modeemi. Ostan kuitenkin keväällä pöytäkoneen, ja tarvitsen ratkaisun joka toimii molempien koneiden kanssa. Pitääkö minun siis hankkia myös modeemi erikseen, vai onko pöytäkoneissa myös nykyään integroituna modeemit?
tarvitsen nopeinta mahdollista liittymää, asun vvo:n talossa oulussa, simpsissä. Meillä on taloyhtiön sopimus soneran kanssa laajakaistasta.
Miten kauan laajakaistan kytkemisessä menee, milloin pitäisi viimeistään hankkia liittymä että se on toiminnassa 21.11 kun vanha liittymä lakkaa toimimasta?
Kiitos vastauksestanne jo etukäteen :)
Millaisen tukiaseman tarvitsen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.