Terve!
Tilasin soneran verkkokaupasta Sonera Laajakaista EXTRA 10M 16.12.2009 ja tunnusvahvistukset lähetettiin 18.12.2009. Modeemin sain postin välityksellä 28.12.2009. Kysyisin vain, että milloin liittymä on käyttökunnossa? Tuleeko Soneralta vielä erikseen vahvistus postista?
T: Epätietoinen?
Milloin liittymä on käyttövalmis?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.