Lähetin 12.7. kysymyksen laajakaistan laskusta johon luvattiin vastata kahden päivän sisällä. Vastausta ei ole kuulunut joten ihmettelenpä tässä asiaa julkisesti:
Laajakaistani on jatkuvalla sopimuksella, liittymänhallintakin sen minulle kertoo. Silti heinäkuussa tullut hinnanalennus ei kuulemma minun liittymääni koske sillä se onkin määräaikainen?!?!? Voisikohan joku oikeasti reagoida asiakaspalveluun tuleviin kysymyksiin ja selvittää asian; Miten jatkuva sopimus voi olla määräaikainen ja jos näin ei ole, hyvittää kuukausimaksun erotus seuraavassa laskussa ja hoitaa laskutuksen kuntoon?
Milloinkahan asiakaspalvelu vastaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.