Lähetin 12.7. kysymyksen laajakaistan laskusta johon luvattiin vastata kahden päivän sisällä. Vastausta ei ole kuulunut joten ihmettelenpä tässä asiaa julkisesti:
Laajakaistani on jatkuvalla sopimuksella, liittymänhallintakin sen minulle kertoo. Silti heinäkuussa tullut hinnanalennus ei kuulemma minun liittymääni koske sillä se onkin määräaikainen?!?!? Voisikohan joku oikeasti reagoida asiakaspalveluun tuleviin kysymyksiin ja selvittää asian; Miten jatkuva sopimus voi olla määräaikainen ja jos näin ei ole, hyvittää kuukausimaksun erotus seuraavassa laskussa ja hoitaa laskutuksen kuntoon?
Sivu 1 / 1
Liittymäsi näyttäisi olevan ajantasalla sopimuksen ja hinnan muutoksen osalta. Käytössämme on jälkikäteislaskutus joten tarkistathan laskun saatuasi miltä aikaväliltä veloitukset ovat. Uusi hinta on tullut voimaan 1.7.2010.
Pahoittelemme vastauksen viivästymistä.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Pahoittelemme vastauksen viivästymistä.
T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.