Skip to main content

Millon multicastia?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terve.

Onkohan meille päin tulossa multicastia jossain vaiheessa?
Ja mistä sen etenemistä voi seurata/tiedustella?
Olis meinaa aika kiva kun vois tallentaa myös maksukanavia kovalevylle kun unicast ei
tuota tue.

1 kommentti

  • November 14, 2011
Hei. Ikävä kyllä aikataulua tekniikanmuutokselle ei ole antaa. Jos tekniikanmuutos tulee kohdallasi ajankohtaiseksi, siitä tiedoitetaan kotiin postitse lähetettävällä tiedotteella.