Terve.
Onkohan meille päin tulossa multicastia jossain vaiheessa?
Ja mistä sen etenemistä voi seurata/tiedustella?
Olis meinaa aika kiva kun vois tallentaa myös maksukanavia kovalevylle kun unicast ei
tuota tue.
Millon multicastia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.