Skip to main content

Mini -> microsim

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tilasin soneralta liittymän mini simmillä koska aikomukseni oli silloista puhelintani käyttää pidempään. Vaihdoin kuitenkin puhelimen microsimmilliseen tilauksen aikana eli ennen kuin olin saanut sim kortin, mutta kuitenkni sen lähettämisen jälkeen.

Sonera pisteeltä antoivat micro sim kortin, mutta eivät sitten jaksaneet leikata ministä microa kun ei ollut leikkureita (yhyybyhyy)

Eli nyt minulla on mini sim joka aktivoidaan 7.3. ja micro sim valmiina mutta ei aktivointia sille.

Millä konstilla saataisiin parhaiten tuo aktivointi hoidettua? Jätin asiasta myös perjantaina palvelupyynnön, mutta vastausta ei ole kuulunut.

8 kommenttia

  • March 5, 2013
Hei microsim !

Liittymääsi on tällä hetkellä aktivoitu tuo normaali sim-kortti. Palvelupyynnöissä oli viikonlopun jälkeen hieman ruuhkaa, mutta perjantaillisia viestejä on purettu kylläkin hyvällä tahdilla ja sinuun otetaan yhteyttä kun sinun viestisi käsittelyyn saadaaan.

Ehkä tässä tapauksessa on paras tehdä niin, että ilmoitat uudella Palvelupyynöllä micro-simin numeron niin varmistuu sen aktivointi liittymään. Tässä vielä linkki http://bit.ly/Pz6e5w yhteysoppaaseen, jonka kautta voit olla meihin yhteydessä sinulle sopivalla tavalla. Myös Facebookin yksityisviestin kautta voit asian hoitaa.

  • March 5, 2013
Molempien simmien numerot itseasiassa kyseisessä viestissä jo ilmoitinkin. Eli vaihdon pitäisi noilla tiedoilla onnistua? Tuleeko muutoksesta joka tapauksessa joko kuittaus tai lisätietopyyntö?

  • March 5, 2013
Vaihdon pitäisi onnistua. Palvelupyyntöihin vastataan aina joko soittamalla tai kirjallisesti eli sinuun tullaan joka tapauksessa olemaan yhteydessä, kun viestisi saadaan käsittelyyn.

  • March 6, 2013
Liittymän siirto on huomenna 7.3. klo 10:45. Onnistuuko liittymän siirto micro simille siihen mennessä? Vanha mini simmiä käyttävä puhelin on jo lähtenyt takuuseen eli liittymän jäädessä mini simmiin jään käytännössä ilman liittymää.

Tai sitten pitää tehdä tuokin homma itse (leikata saksilla) ja lähettää kirjallinen pahoittelu että olen asiakaspalvelua mokomalla asialla vaivannut.

Lähtökohtaisesti ajattelin että sonera pisteellä oleva henkilö olisi elämässään useammankin kerran ministä micron leikannut ja homma onnistuisi siellä paremmin, mutta kun ei niin ei.

  • March 7, 2013
Tekstiviesti liittymän siirrosta tuli mutta muuta yhteydenottoa ei. Mikäli micro sim ei todella aktivoidu parin tunnin kuluessa tekstiviestissä mainitusta 10:45 ajasta hankin prepaidina liittymän micro simmillä yhteydenpitoa varten ja tulen reklamoimaan puutteellisesta liittymän siirrosta soneralle. Eli 10:45 jälkeen sonera voi ottaa yhteyttä sähköpostitse. osoite on ilmoitettu soneralle yhteystiedoissa.

  • March 7, 2013
Hei Mazello !

Tarkistin, että liittymällesi on aktivoitu micro-sim liittymän avauksen jälkeen. Sen osalta asia on nyt kunnnossa. Mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää, voit olla meihin yhteydessä edellä mainittujen ohjeiden mukaisesti.

  • March 7, 2013
Jep. Hoidin asian itse toisessa sonera pisteessä jossa liittymän siirto toiseen simmiin onnistui. Liittymä oli tässä kohtaa jo aktivoitu, joten kaippa se helpotti asiaa.

Turhauttavaa että asiaa ei voitu ennen liittymän siirtoa hoitaa kuntoon. Onneksi kuljin sattumalta marketin ohitse jossa tiesin sonera pisteen olevan.

  • March 7, 2013
Hei Mazello !

Hyvä, että sinulla oli mahdollisuus kaupassa käydä.

Harmillista, ettei Palvelupyyntöösi ehditty vastaamaan. Yleisesti ottaen kyllä niihin vastataan hyvinkin nopealla aikataululla - mietinkin, että olisikohan sinun omasi joutunut hukuksiin..

Yksi nopea keino saada asiakaspalveluun yhteys on Facebook - sieltä pääset lähettämään meille yksityisviestin, johon vastataan muutaman tunnin sisällä.