Jo toisen kerran miniläppäriini tuli sama ongelma: Windows menee rikki, pitää asentaa uudelleen. Tulee vain ilmoitus, että jokin Windowsin tiedosto on kadonnut eikä avaaminen onnistu. Varmuuskopion palauttaminen on hankalaa, kun sitä ei voinut tallentaa minnekään. Dvd-asemaa ei ole eikä tallentaminen muistitikulle onnistunut.
Edellisellä kerralla soitin asiakaspalveluun ja sieltä saamieni ohjeiden mukaan asensin käyttiksen uudelleen. Tietysti sitten piti asentaa kaikki ohjelmat. Nyt en muista enää, miten homma tehtiin enkä löydä ohjeita. No, pitää soittaa uudelleen ja tehdä sama rumba kaikkine asennuksineen uusiksi. Olisi kiva, jos ohjeet saisi kirjallisena jostain eikä tarvitsisi soitella asiakaspalveluun.
Parasta olisi jos tietäisin, miten tämän voisi välttää. Pelottaa, milloin kone tekee taas saman tempun. Kone on ostettu vuosi sitten.
Sivu 1 / 1
Suoraan Soneran kautta ei PC-tukea saa, mutta kannattaa kysyä kirjallisia ohjeita laitteen maahantuojan tuesta. Muistan että aikoinaan Soneran vuokra-PC asiakkaat kertoivat saaneensa sähköpostilla ohjeita vaativimpiin operaatioihin ja sama tapa saattaa olla käytössä edelleenkin.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.