Kolme viikkoa sitten asennetun laajakaista extra/ADSL liittymäni nopeudet ovat olleet normaalisti n. 11/2. Viimeisen kolmen päivän ajan olen saanut nopeudet 0.45/0.21. Missähän mahtaa olla vika?
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa ADSL-liittymäsi tilan ja vastata tarkemmin nopeusongelmaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vika korjattu. Nyt taas pelaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.