Eli jos vika ei olekkaan keskuksessa tai omassa laitteessa, vaan roudan aiheuttama nii minnekkä pitäisi ottaa yhteyttä ?
Sivu 1 / 1
Jos epäilet, että esimerkiksi routa on aiheuttanut ongelmaa yhteytesi käyttämälle linjalle, asiasta kannattaa tällöinkin olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (pvm/mpm). Vikapalvelumme kautta linjan toiminta saadaan tarkastettua ja mahdolliset ongelmat saadaan myös korjaukseen.
Liittymästästäsi onkin jo tehty aiemmin vikailmoitus ja ongelma on tällä hetkellä selvityksessä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymästästäsi onkin jo tehty aiemmin vikailmoitus ja ongelma on tällä hetkellä selvityksessä.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.