En pääse liittymän tilauksessa eteenpäin kun valitsen
"Minulla on Spotify free-tunnus ja haluan ottaa Spotify Premium -tunnuksen" ja kun annan tunnuksen, niin tilaus sanoo:
"Antamallasi sähköpostiosoitteella on jo Spotify-varaus. Huomioi, että yhteen sähköpostiosoitteeseen voi liittää vain yhden Spotify-tunnuksen. Tarkista oikeinkirjoitus tai anna uusi sähköpostiosoite."
Minulla on siis Soneran liittymän mukana tullut 6kk Spotify premium joka vanhenee noin kuukauden päästä. En halua ottaa uutta Spotify tunnusta, koska siinä ei olisi mitään järkeä, vaan mielelläni jatkaisin tuota premiumia samalla käyttäjätunnuksella.
Miten etenen?
Sivu 1 / 1
Sinulla on siis Spotify Premium käytössä? Odota että Premium päättyy, peruuta ja aktivoi tämän jälkeen uudelleen Premium uudelleen.
Joo tuota ajattelinkin mutta en jaksaisi odotella kuukautta tuon nettiliittymän tilaamista varsinkin kun kyseessä on saman firman Spotify Premium tarjous/diili.
Tuo tilauslomake on ehkä vähän buginen tässä mielessä, ja myös se että siinä ei ollut ollenkaan kohtaa "en halua Spotifyta".
Tuo tilauslomake on ehkä vähän buginen tässä mielessä, ja myös se että siinä ei ollut ollenkaan kohtaa "en halua Spotifyta".
Aika moni asia on buginen täälä... Ja niistä on useita kertoa raportoitu mutta korjaukset etenevät todella hitaasti...
Joo, aika tyypillistä isoissa firmoissa
Yritin perua tuon Premiumin, mutta ...Your account is associated with our partner Sonera, please refer to Sonera for questions regarding your subscription.
Jeesus sentään ... missäköhän tuo Soneralla sitten tehtäis? I am now refering to Sonera regarding my fucken Spotify Premium subscription, grrrrrrrr.
Yritin perua tuon Premiumin, mutta ...Your account is associated with our partner Sonera, please refer to Sonera for questions regarding your subscription.
Jeesus sentään ... missäköhän tuo Soneralla sitten tehtäis? I am now refering to Sonera regarding my fucken Spotify Premium subscription, grrrrrrrr.
Hei LiSky!
Jos yrität aktivoida uutta puolen vuoden maksuttomuutta samalle tunnukselle, ei se onnistu suoraa edellisen kampanjan päätyttyä. Spotify tulee ensin irtisanoa, tämän jälkeen tunnus on karenssissa kuukauden ja sen jälkeen sen voi aktivoida uudelleen.
Spotifyn irtisanominen onnistuu kätevästi Omien Sivujen kautta osoitteessa https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some9055 .
Kirjaudu palveluun Sonera Tunnuksella. Jos se ei ole sinulle ennestään tuttu, löydät ohjeet tästä: bit.ly/1qnTiBW .
Sisäänkirjauksen jälkeen klikkaa liittymääsi ja valitse Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Spotify Premium -> Lue lisää -> Poista palvelu.
Jos yrität aktivoida uutta puolen vuoden maksuttomuutta samalle tunnukselle, ei se onnistu suoraa edellisen kampanjan päätyttyä. Spotify tulee ensin irtisanoa, tämän jälkeen tunnus on karenssissa kuukauden ja sen jälkeen sen voi aktivoida uudelleen.
Spotifyn irtisanominen onnistuu kätevästi Omien Sivujen kautta osoitteessa https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=some9055 .
Kirjaudu palveluun Sonera Tunnuksella. Jos se ei ole sinulle ennestään tuttu, löydät ohjeet tästä: bit.ly/1qnTiBW .
Sisäänkirjauksen jälkeen klikkaa liittymääsi ja valitse Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Spotify Premium -> Lue lisää -> Poista palvelu.
Jaaha. Sitä paremmalla syyllä kannattaisi laittaa tuonne liittymien tilaukseen vaihtoehto EN HALUA Spotify'ta!
Nyt jäi Soneran nettiliittymä tilaamatta!
Nyt jäi Soneran nettiliittymä tilaamatta!
LiSky: Jos Spotifyta ei tilauksen yhteydessä saa ruksitettua pois, lisää jokin toinen email osoite joka ei ole käytössä Spotifyssa ja tilaa ns. uudet tunnukset. Palvelunhan voi sitten poistaa Omien Sivujen kautta jos niitä tunnuksia ei halua käyttää. Mutta kiitokset palautteesta joka tapauksessa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.