Skip to main content
Hei! Missä mahtaa olla vika kun itse voin soittaa mutta minulle soitettaessa tulee vain "puhelua ei saada yhdistettyä" tms herjaa. Tekstaritkaan eivät tule perille.

Yritin soittaa asiakastukeen, sieltä neuvottiin boottaamaan iPhone5 (minkä luonnollisesti olin tehnyt jo) ja lupasivat testata soittaa takaisin, mutta eihän se puhelu tietenkään yhdistynyt, ja nyt asiakaspalvelu on 16.30 lähtien suljettu maanantaiaamuun asti. Päivystävässä vikanumerossa ottavat vain laajakaista ja -lankapuhelinilmoituksia vastaan.

Tarkoittaa että saan puhelimen aikaisintaan maanantai-iltana uudestaan käyttöön, aika pitkä aika odotella apua...
Hei usunden,

Onko asia saatu nyt kuntoon? Jos lisäät asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään kyllä asiaa vielä selvittämään tätä kautta.

Vastaa