Moi,
Eli ostettiin omakotitalo, ihka ensimmäinen sellainen, paljon on sellaista mitä ei tiedetä. Tv- ei näy, ja päädyttiin siihen tulokseen että tämä kuitenkiin kuuluu kaapeli verkkoon, koska johdot menee ulkoseinästä maahan, ei mihinkään harava-antenniin, jollainen meillä kummallakin on aiemmilla kotipaikoilla ollut.
Eli mihin sitä nyt pitäisi soittaa että saisi selville, miksi tv ei toimi, onko liittymää missään jo voimassa? Se tiedetään että aiemmalla omistajalla ollut joidenkin asioiden suhteen maksuongelmia, eli olisiko siksi liittymän myyjä laittanut tv:n poikki tai vastaavaa? Kaapeli tv ajateltiin kuitenkiin käyttöön tässä ottaa, jos ja kun saadaan johonkin sopimus...
Missä firmassa liittymä, minne soittaa?ostettu omakotitalo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.