nopeudella? Ja mikä se nopeus tällöin on? Onko tiedonsiirtonpeus sama kuin liittymän nopeus? Tuttavallani oli ensin DNA-mokkula joka toimi tosi heikosti. Sen nimellisnopeus piti olla 1 mbit/sek. Se yleensä testien mukaan oli luokkaa 224 kilobit/sek.
Soneran E1552 mokkula asentui ongelmitta ja nopeasti Vista-kannettavaan. Kyseessä on tarjouksenne 24KK max nopeudella. HD-kanava http://www.veoh.com/collection/HDChannel ilmeistyi hetkessä esiin. Sen sijaan ongelmia näyttää olevan videon hidas latautuminen. Sen voi ymmärtää kun kyseessä on HD-laatuinen kuva. Mutta kummallisuutta herätti se että
windows update latasi paketteja vain noin 200-400 kilobit/sek ja päivitystiedostojen hakeminen tuntui ikuisuudelta. Kiinteällä megan liittymällä päivitykset tulevat yleensä muutamassa minuutissa. Nyt aikaa kului tunti.
Koska tuote on uusi emmekä ehtineet testailla kauan, niin pyytäisin ystävällisesti selvittämään minkälaiseen käyttöön ja mihin nopeuksiin mokkulallanne pääsee. Toimiiko teidän omat HD-videot joillakin nettitikuillanne, entä mikään ulkomainen HD-videosaitti?
Ja mikä tärkeintä, aiemmin täällä on mainittu päivityksen auttavan ongelmiin. Laittakaa
nyt ihmeessä paketteihin tieto asiasta jos näin ja mistä selviää nykyisen mokkulan ohjelmistoversio. Alku näytti erittäin lupaavalta. Tuotetta ei ole päivitetty.
Ja se mikä teiltä kaikilta puuttuu(Elisa, Sonera, Dna ja Saunalahti) on täydellinen demoamisen puuttuminen. Missään liikkeissä ei näytetä miten hyvin liittymät toimivat. Olen hämmästykseni huomannut jopa langattoman laajakaistan olevan usein epäkunnossa
elektroniikkaliikkeissä. Laittakaa asiat kuntoon siten että asiakkaat voivat todeta miten kannettavat ja puhelimet toimivat liikkeissänne. Ongelmia tosin on varmaan aika vähän liittymiin nähden mutta kuitenkin hämmästyttää kun liikkeissä pyytää nähdä miten esimerkiksi Nokian uusimmat puhelimet toimivat langattomassa verkossa niin joko saa kuulla ettei meillä ole wlania tai sitten se on nyt kaatunut ja pitäis soittaa sinne ja sinne.
Asiantuntijat tietävät nämä edellä mainitut asiat ja osaavat niihin vastata. Vaihtakaa täällä netissä vastailevien ammattinimekettä vastaamaan oikeata jos vastauksia ei ala kuulua ja se on asiakaspalvelija.
Tähän voisi vielä lisätä että Huawein tuotteet vaikuttavat äärimmäisen hyviltä.
Toivottavasti saamme Suomeenkin kiinalaisen operaattorin kilpailemaan kanssanne. Ikävää vain että kansallisen kokoomuksen kaverit pyrkivät estämään kaiken kilpailun ostamalla vanhan runkoverkon valtion omistukseen. Kyllä Soneran johtajia taas naurattaa jos pääsevät myymään vanhaa teknologiaa valtiolle.
Kokeilkaa eri paikoissa miten erilaiset palvelut toimivat tikuillanne ja ilmoittakaa testien tuloksista nettisivuillanne ja vaikkapa täällä. Ohjeistakaa myyjiänne selvittämään mikä on mahdollista niin pettymyksiä ei tule. Itseasiassa nettielokuvanne Posse on hyvä idea mainitsemaani suuntaan.
Sivu 1 / 1
Kiitos antamastasi palautteesta ja kehitysideoista.
Liikkuva Laajakaista -liittymien nopeudet ovat liittymien teoreettisia maksiminopeuksia ja liittymän nopeudet voivat eri syistä olla ilmoitettuja nimellisnopeuksia alempia. Nopeuteen vaikuttaa mm. verkon kuuluvuus tietyllä alueella. Voit tarkistaa matkapuhelinverkomme kuuluvuutta kuuluvuuskartastamme.
Liikkuva Laajakaista -liittymiemme nopeuksisista löytyy myös keskestelua ennestään tästä keskusteluketjusta.
Ainakaan toistaiseksi emme käsittele Keskustele ja kysy -palstallamme laajemmin Liikkuva Laajakaista tai matkapuhelin -palveluihimme liittyviä asioita, vaikka olemme tietämyksemme mukaan pyrkineet auttamaan myös näissä aihealueissa.
Liikkuva Laakaista - tai matkapuhelin palveluitamme koskevissa ongelmatilanteissa tai teknisissä kysymyksissä, voit olla tarvittaessa yhteydessä matkapuhelinpuolen vikapalveluumme, joko puhelimitse 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat) tai Omien Sivujen Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne -lomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Liikkuva Laajakaista -liittymien nopeudet ovat liittymien teoreettisia maksiminopeuksia ja liittymän nopeudet voivat eri syistä olla ilmoitettuja nimellisnopeuksia alempia. Nopeuteen vaikuttaa mm. verkon kuuluvuus tietyllä alueella. Voit tarkistaa matkapuhelinverkomme kuuluvuutta kuuluvuuskartastamme.
Liikkuva Laajakaista -liittymiemme nopeuksisista löytyy myös keskestelua ennestään tästä keskusteluketjusta.
Ainakaan toistaiseksi emme käsittele Keskustele ja kysy -palstallamme laajemmin Liikkuva Laajakaista tai matkapuhelin -palveluihimme liittyviä asioita, vaikka olemme tietämyksemme mukaan pyrkineet auttamaan myös näissä aihealueissa.
Liikkuva Laakaista - tai matkapuhelin palveluitamme koskevissa ongelmatilanteissa tai teknisissä kysymyksissä, voit olla tarvittaessa yhteydessä matkapuhelinpuolen vikapalveluumme, joko puhelimitse 0206 90101 (pvm/mpm, valikko 1: matkapuhelinasiat) tai Omien Sivujen Matkapuhelinliittymän ongelmatilanne -lomakkeen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.