Jos et voi hoitaa asiaasi verkossa, voit jättää asiakasneuvojalle palvelupyynnön. Vastaamme palvelupyyntöihin saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tutustu verkkoasiakaspalveluun osoitteessa http://www.sonera.fi/24
Soneran puheluaikavahvistuksen sähköpostiviestissä toissapäivänä:
Voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä palautelomakkeella, joka löytyy osoitteesta http://www.sonera.fi/asiakaspalvelu
Mistä löytyvät palaute ja palvelupyyntö?
Tätä keskustelualuettako tarkoitetaan, jolle kenties "asiakaspalvelu"-sivun kautta löytää.
Omilla sivuilla on toisinaan - ei aina - ylhäällä valinta "Apua ongelmiin", jonka kautta löytyy kohta
Lähetä viesti asiakaspalveluun
Lähetä liittymääsi koskeva pyyntö näppärästi suoraan asiakaspalveluumme.
Avaa
Näppäryys Avaa-linkin takana on liiottelua mutta löytyy laajakaistalle
Asiani koskee
Asiakastietojen muutoksia
Irtisanomista
Laskutusta
Muuttoilmoitusta
Liittymän muutoksia
Vikatilanne
joissa ensin ehdotetaan ettet lähettäisi viestiä vaan koittaisit hoitaa asiasi itsepalveluna verkossa ja
sitten on kaavoihin sidotut kuviot mitä voi pyytää.
Se pyyntöni olisi ollut, että säilyväthän sähköpostiosoitteeni ja webbisivuni kun 3 kk tilapäisosoitteenmuutokseni putkiremontin ajaksi Sonera haluaa tehdä uutena 24 kk sopimuksena, kun kohteessa ei ole valokuituyhteyttä kuten käytössäni nyt.
Ja pahin pelko on, saako osoitteeseen lainkaan kiinteää laajakaistaa. Asunnon vuokraajan ja tärkeimpien kilpailijoiden käsityksen mukaan nimittäin ei, minkä toki olen Soneralle kertonut. Parasta olisi saada kiinteä laajakaista vaikka hitaampanakin, mutta ellei ole mahdollista niin saada mahdottomuudesta pikaisesti tieto. Kehutaan sitten jos onnistuu.