Missä kaukosäätimen reg-nappi?
Nyt tuli tämä tallenna-ominaisuus Koti-TV:hen. Minulla on Motoralan boxi ja kaukosäädin. Kaukosäätimessäni ei ole reg-nappia, eikä käyttöohjekaan ellaisesta tiedä. Vanha malli vai olenko ihan hölmö?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.