Skip to main content

Missä kaukosäätimen reg-nappi?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Nyt tuli tämä tallenna-ominaisuus Koti-TV:hen. Minulla on Motoralan boxi ja kaukosäädin. Kaukosäätimessäni ei ole reg-nappia, eikä käyttöohjekaan ellaisesta tiedä. Vanha malli vai olenko ihan hölmö?

2 kommenttia

  • Faxaaja
  • March 7, 2011
e-nappi ja toimii ohjelmaoppaan ollessa auki

  • March 10, 2011
Tietoa verkkotallennuksesta Ohjeet ja vinkit -sivuilla.