Nettiliittymän surkea toimivuus, soneran palvelujen toimimattomuus, huono asiakaspalvelu ja määräaikais sopimus.... Missä menee raja että sonera suostuu suosiolla purkamaan määräaikais sopimuksen?
Kaikki lähtee liikkelle nettimme tilauksesta jossa jo ilmeni ongelmia, ensin luvattiin 24/1 full rate liittymää määräaikaisena, kuitenkin myöhemmin selvisi että nopein mahdollinen liittymä asuntoon on 8/1 jonka sitten saimme. Kuitenkin myöhemmin asennuksen yhteydessä soneralla oltiin hienosti hoidettu hommat eli kytkettiin liittymänopeudeksi 24/1 josta seurasi että liittymä ei toiminut ollenkaan, asiasta jouduin soittamaan 3 kertaan soneralle ennenkun sielä tajuttiin että hups sehän ei toimikkaan ja sovitusta päivämäärästä noin 4päivää myöhemmin netti saatiin toimimaan. Tietenkin ensimmäisen laskun yhteydessä yritettiin laskuttaa kytkennästä ja aloituksesta ja kaikesta mahdollisesti vaikka niistä ei mitään kuulunut maksaa, noh taas soittoa soneralle ja pitkien selvittelyiden jälkeen asia hoidossa. Noh sitten oli nämä valtakunnalliset useamman viikon (kuukauden jopa?) kestävät ongelmat jolloin sivut avautuivat heikosti ja nopeus oli aivan surkea, netti pätki kokoajan ja yhdessä vaiheessa sivut eivät avautuneet ollenkaan. Vikailmatuksenkin taisin asiasta tehdä mutta vika kuulemma "korjattiin" vaikka asialle ei oikeasti tehty mitään ongelmat jatkuivat kaikkialla lähes kaikilla soneran käyttäjillä. Ja nyt taas vaihteeksi yritetään uusimmissa laskuissa periä jotain ylimääräsiä maksuja palveluista mitä ei ole ikinä ollutkaan olemassa, taas pääsen soittelemaan iloisesti soneran surkeaan asiakaspalveluun(mukavaa jonottelua päivät pitkät!). Miten tästä netistä pääsee eroon koska sonera ei selvästikkään ole mielestäni toiminut sopimuksen mukaisesti, joutuuko asiasta menemään kuluttaja asiamiehen puheille vai purkaako sonera sopimuksen suosiolla, mitä luulette?
Missä menee raja?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.