Skip to main content
Tilasin asiakaspalvelustanne 20.11.2010 VDSL2 modeemin ja miespuolinen asiakaspalvelija sanoi sen kuuluvan ilmaisena minulle koska asun VVO:n asunnossa ja kirjasi sen koneelle lähetettäväksi. 23.11 muutostyö taloyhtiön jakamoon kaiketi tehtiin ku oli netti 3 tuntia alhaalla. Modeemia ei kuulunut niinpä soitin 3.12.2010 asiakaspalveluun modeemin perään ja tällä kertaa naishenkilö sanoi että pistetään modeemi uudestaan lähetykseen ja että saapuu 5-6 päivän sisään. Eipä oo vielä tullu eli voisko nyt joku hoitaa tän nyt jollain prioriteetilla et saisin sen ennen joulua? Toiseksi huomauttasin 100/10 nopeuden hinnasta johon olen nostamassa että sen pitäisi olla 20,05 eikä virheelisesti 43,25 mikä on omien sivujen liittymähinnoittelussa! Siis toivon että saisitte tän homman nyt tällä puheella hoidettua!!!
Kohdallasi tehty tilaus tekniikan vaihtamisesta ei ole sulkeutunut normaalisti vaan jäänyt virhetilaan. Tämän takia tilauksella oleva modeemi ei ole myöskään päässyt lähtemään matkaan. Tuon virheellisen tilauksen osalta asia on hoidettu ja modeemi on lähdössä lähipäivinä, joten asiakaspalveluun ei tarvitse modeemin osalta olla enään yhteydessä.

Päivämäärä jolloin muutoksen on pitänyt tapahtua on tiedossa. Jos saat laskun jossa on virheellinen veloitus tuolta ajalta lasku korjataan asiakaspalvelussa. Tarvittaessa voit tehdä laskun osalta ajanvarauksen.

Vastaa