missä vaiheessa tilaus?



Näytä ensimmäinen kirjoitus

57 kommenttia

Hei Torsp0,
Selvitin asiaa Toimituksestamme ja sieltä kerrottiin että KotiTV palvelusi alkaa toimia parin tunnin sisään. Tässä on ollut jotain tallennukseen liittyvää ongelmaa ja sen vuoksi palvelun aktivointi on kestänyt. Pahoittelen tätä! Mutta tosiaan tämän päivän aikana pääset Tv-palvelua käyttämään!
Noniin nyt toimii, kiitoksia.
Torsp0, Olipa kiva kuulla että lähti samantien toimimaan! Oikein hyvää Uutta Vuotta sinulle!
Moro! Olisi mukava tietää, missä vaiheessa tilaukseni on. Soittelin jo asiasta viime viikolla, mutta vieläkään ei näytä Koti-TV toimivan. Muutin siis uuteen osoitteeseen ja tilasin sinne Sonera viihdepaketin, jonka internet-yhteys alkoi toimia 6.2. Asiakasnumeroni on profiilissani.
Hei jukkajunk

Laitoin selvityspyynnön asiasta eteenpäin. Ilmoitan tänne, kun olen saanut vastauksen. Pahoittelut että kytkennässä on mennyt näinkin pitkään.
Hei jukkajunk

Viihde -palvelun pitäisi nyt toimia. Oletko ehtinyt vielä testaamaan tunnuksia?
Koitin tunnuksia ja hyvin toimii. Kiitosta vaan!
Moro!
Tilasin koti tv paketin ja olen saanut viestin jossa kerrotaan laajakaista liittymän asennuspäivän olevan 27.2. Milloin kotitv:n laitteet toimitetaan?
Hei Kalamees,

Kyllä laitteiden olisi tähän mennessä pitänyt jo tulla. Yritän tukusta selvittää mikä on tilanne laitteittesi kanssa. Ilmoitan heti kun tietoa asiasta saan.
Tilasin Viasat sport -paketin viikko sitten verkossa, mutta sivuilla olleesta tiedosta poiketen palvelu ei kytkeytynytkään päälle "muutaman tunnin kuluessa". Soitin loppuviikolla (muistaakseni to) myyntipalveluun varmistaakseni, että tilaus on ok. Ystävällinen nainen varmisti, että tilaus on vastaanotettu, mutta teknisistä ongelmista johtuen palvelun aktivointi ei onnistu ennen viikonloppua. Otsikon mukaisesti kyselisinkin "missä vaiheessa tilaus?".
Hei velkor,

mikä on tilanne, joko Viasat Sport näkyy? Jos ei, niin laitatko profiiliisi asiakasnumerosi, niin selvitämme tätä kautta mikä on homman nimi.
Ei näy vieläkään. Asnro lisätty profiilitietoihin..
Hei Kalamees,

Laitteesi on lähetetty mutta Itellan seurannan mukaan vielä matkalla. Lähetin sinulle matkapuhelimeen seurantakoodin, jolla voit halutessasi seurata laitteiden liikkeitä itse.
Moi Timo!
Laitteet tulivat tänään perille! Kiitos sinulle hyvästä palvelusta!:)
Teea- kirjoitti:
Hei velkor,
selvitämme tätä kautta mikä on homman nimi.


Joko olisi väliaikatietoja missä mennään..? Viikon verran olen odotellut ja itse saanut kaivaa tietoja ensin soittamalla myyntipalveluun ja sitten kirjoittamalla tänne. Viasat Sportin tarjoussivuilla annetaan ymmärtää, että kanavat aktivoituvat muutaman tunnin päästä tilauksesta, mutta eihän tämä nyt ihan sillä sujuvuudella ole mennyt...
Moi velkor,

pahoittelen kovasti, mutta tilauksen käsittely on edelleen kesken. Yritän saada huomiseksi jotain ennustetta että millaisella aikataululla voimme odottaa kanavien sinulle näkyvän ja vastaan siitä sinulle tähän ketjuun.
Moi taas velkor,

tilaus se on edelleen kesken, olen pahoillani 😞 Sain myyjältä tiedon, että hän seuraa tilannetta ja soittaa sinulle kun tilaus on "korjattu" ja mennyt onnistuneesti läpi. Toivottavasti kärsivällisyytesi vielä riittää.
Moikka,

tiedustelisin tätä kautta missävaiheessa tilaukseni mahtaa olla. Tilausvahvistukset sekä laitteet ovat tulleet?
Hei niela-20!

Hienoa, että olet saanut laitteet jo hyvissä ajoin. Uusi liittymäsi kytketään 6. maaliskuuta eli ensi keskiviikkoon asti sinun pitäisi vielä malttaa odotella.
Hei velkor,

nyt näyttäisi siltä, että homma on hoidettu ja kanavat saatu sinulle näkyviin 🙂 Ja infojen mukaan myyjä on sinulle tänään soittanutkin asiasta. Toivottavasti voit olla tyytyväinen kanaviin vaikka jouduit niitä tovin odottelemaan! 🙂
Teea- kirjoitti:
Hei velkor,

nyt näyttäisi siltä, että homma on hoidettu ja kanavat saatu sinulle näkyviin 🙂 Ja infojen mukaan myyjä on sinulle tänään soittanutkin asiasta. Toivottavasti voit olla tyytyväinen kanaviin vaikka jouduit niitä tovin odottelemaan! :)



Kiitos! Saamani palvelu sekä myyntipalvelun että tämän nettikanavan kautta on ollut hyvää, siitä isot propsit! Toimitusaika venähti kieltämättä hieman turhan pitkäksi luvattuun verrattuna, joten se oli sitten se parannettava osuus tässä asiointikokemuksessa. Mutta nyt näkyy kanavat ja homma pelittää, joten ei kanneta murhetta puserossa.
Kiitos velkor, ja mukavaa kevään odotusta Sonera Viihteen parissa ja muutenkin 🙂
Hei olen tilannut läppärin ja sain vahvistus viestin sekä seurantakoodin. mutta seurantakoodi ilmoittaa edelleen että tilaus on vastaanotettu, tilaus on tehty 3.3.2013
Hei Balroq !

Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme toimituksen selvittämiseksi. Tämän linkin http://bit.ly/X1a7GT kautta voit valita sinulle sopivan yhteydenottokanavan.
Tiedustelisin myös tilaukseni tilaa. Laitteet on olleet jonkin aikaa, samoin tunnukset. Omien sivujen mukaan tilaus on kesken. Kaipaisin tarkempaa tietoa eli milloin kytketään. Mikä on aika jolloin tilauksen voi vielä perua? Alkaako se liittymän kytkennästä vai laitteiden saapumisesta ? Kiinnostaa siksi, että en tiedä riittääkö liittymäni potku TV:n katseluun, eli voiko sopparin perua jos tv ei toimi hyvin?

Vastaa