Skip to main content

Missä viipyy mun valokaistain?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Heips,

tilasin valokuidun 26.11 ja silloin sovittiin toimituksesta 14.12. Mitään laajakaistaa ei ole kuitenkaan toimitettu, ei ilmoitusta viivästymisestä tai tietoa modeemista. Tuikkasin seinän datapistokkeeseen nettipiuhan ja se kyllä tarjoilee minulle Soneran valokuitua - siis sen tilaamista. Oma Sonera sivuilla laajakaistan kohdalla todetaan myös ettei minulla ole Soneran laajakaistaa. Missä siis viipyy?

1 kommentti

  • December 17, 2012
Heippa Minnea71!

Tässä kohtaa joudun pyytämään sinua olemaan yhteydessä Myyntipalveluumme, jotta saadaan tilauskuviot kuntoon. Harmi, että tällälailla on viivästynyt. Mutta otathan yhteyttä, niin saadaan homma etenemään!