Minulla on Soneran kaapelikortti ja mtv3 max, jos laitan boksin tallentamaan esim. maxilta jotain ohjelmaa niin ohjelma ei tallennu. Kun alan katsomaan tallennettua ohjelmaa, ruutu on musta ja tulee teksti "kanavalla ei ohjelmaa tai se on salattu". Tätä ei kuitenkaan tapahdu ei maksullisilla kanavilla. Onkohan vika boksissa vai jossain muualla?
Topfield tf400pvrc
Missä vika?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.